Popularne posty

niedziela, 11 października 2009

Nazywam się Joanna Jażdżewska, mam 24 lata, urodziłam się w Chojnicach.
W czerwcu br. ukończyłam filologię polską w Toruniu. Tym samym mogłam rozpocząć życie zakonne w Zgromadzeniu Sióstr Misjonarek Apostolstwa Katolickiego, na co czekałam dwa lata. Siostry Pallotynki poznałam w 1998 roku, gdy na zaproszenie koleżanki przyszłam na spotkanie Wspólnoty Wieczernik, do której też zdecydowałam się wstąpić. Po kilkuletnim okresie formacji zostałam animatorem. Dzięki byciu we wspólnocie mogłam poznać piękno życia blisko Pana Boga i zapoznać się z Osobą i duchowością św. Wincentego Pallottiego, a także doświadczyć piękna i wartości życia wspólnotowego oraz- poprzez obserwację różnych sytuacji, bądź uczestniczenie w nich – uczyć się jego zasad. Życie we wspólnocie, dzięki wyznaczanym mi w niej zadaniom, pomogło mi odkryć Boże talenty, które – zanim wstąpiłam do Wieczernika – nie wydawały mi się niczym szczególnym. Dopiero przebywanie w grupie innych osób uświadomiło mi, że otrzymałam od Boga dary, którymi mogę służyć dla dobra wspólnoty. Właśnie z takim przeświadczeniem, że człowiek dzięki życiu we wspólnocie z innymi może osiągnąć zbawienie, wstąpiłam do Zgromadzenia. Wierzę, że będę mogła Mu służyć wszystkimi dobrami, które otrzymałam: doświadczeniem bycia we wspólnocie, doświadczeniem wolontariatu w hospicjum domowym, zamiłowaniem do języka polskiego oraz gotowością do niesienia pomocy bliźnim otrzymanymi od Boga darami natury i łaski.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz